Meer resultaten voor persbericht nu nl

persbericht nu nl
De Mol over interesse in Nu.nl: Beetje moe van speculaties RTL Nieuws.
Of dit ook betekent dat De Mol helemaal geen interesse heeft in Nu.nl, staat niet in het persbericht. Ook bij navraag wil de woordvoerster van De Mol niet zeggen dat er geen interesse is. De Mol noemt de berichtgeving verder vervelend voor de aandeelhouders van Sanoma en de werknemers van Nu.nl. Die worden op het verkeerde been gezet en er wordt onnodig onzekerheid gecreƫerd, zegt hij in een verklaring. Sanoma zei eerder vandaag al dat de nieuwssite niet te koop staat. Volgens het FD zou Sanoma 100 miljoen willen hebben voor de nieuwssite. Met Nu.nl zou De Mol Talpa verder kunnen uitbouwen tot een mediabedrijf dat op alle platformen vertegenwoordigd is. Om dat te bereiken probeerde De Mol vergeefs de Telegraaf Media Groep over te nemen en kocht voor 237 miljoen euro het belang van Sanoma in tv-bedrijf SBS, dat nu in zijn geheel in handen van De Mol is.
scrum
NU.nl zet Usabilla in voor feedback lezers Emerce.
Daar wordt Usabilla voor ingezet. Jurre de Ruijter, Head of Product van NU.nl ligt in een persbericht toe: Door verschillende onderzoeken en tests weten we al erg goed wat onze gebruikers vinden. De integratie van Usabilla is een volgende stap om de gebruikservaring en daarmee onze producten verder te verbeteren. Zo kunnen we bijvoorbeeld real-time NPS meten en feedback segmenteren op bepaalde bezoekersgroepen, zodat we de gebruiker echt onderdeel maken van ons development proces. Usabilla werkt ook voor klanten als KLM, Tommy Hilfiger, Philips en Booking.com om de feedback op en via hun digitale kanalen te monitoren. Foto: dragan cc. 6 keer gedeeld. 14 maart, 2018. NU moet eerst maar eens wat doen aan al die cookies die bij ieder bezoek worden ingelaten, vooral die tracking cookies maken flink inbreuk op je privacy.
tattoo convention
WikipediaVerzendlijst: persberichten Wikipedia.
redactie Trouw: redactie AT trouw.nl. redactie Algemeen Dagblad: binnenland AT ad.nl. redactie AD Magazine: redactie AT admagazine.nl. redactie Telegraaf: nieuwsdienst AT telegraaf.nl. redactie Telegraaf Internet: redactie AT telegraaf.nl. redactie Het Financieele Dagblad: persbericht AT fd.nl. redactie Nederlands Dagblad: redactie AT nd.nl.
SEO bureau
NU.nl en Talpa Radio op Media Pioneers Multiscope.
De registratie is vanaf nu geopend. We hebben slechts 50 kaarten beschikbaar, dus wacht niet te lang als je erbij wilt zijn. Registratie is gratis voor eindbeslissers uit het bedrijfsleven, marketeers of relaties van Multiscope. De toekomst van media. Media Pioneers is een kennis en inspiratie evenement voor zakelijke beslissers en marketeers. Het evenement staat in het teken van het veranderende mediagedrag van de consument. De explosie van digitale media in content, aanbieders en apparaten zorgt voor een versplintering in kijktijd en gedrag. Tijdens Media Pioneers gaan we in op cijfers en trends en hoe diverse organisaties de consument met succes weten te bereiken. Volledig programma binnenkort bekend. Kijken, luisteren, lezen, social media en gaming komen deze middag aan bod. Jeroen de Bakker CMO Brand Online Talpa Radio, Gert-Jaap Hoekman hoofdredacteur NU.nl, Rens Verweij VICE Benelux en Yves Kistemaker Marktanalist Multiscope zijn de eerste sprekers die we bekend kunnen maken. We vullen het programma de komende dagen verder aan. Mis geen enkel persbericht.
Persbericht publiceren en verspreiden.
PERSBERICHT 4 april 2018 Wijn, maar dan anders Op 22 april nodigt de Nederlandse wijnmakers familie Bakx uit Frankrijk u uit voor een proeverij, expositie en pop up evenement. Plaats van handeling: De Lik in Utrecht. Wij nemen u mee naar ons universum van Monicord. Een familieverhaal, waar wijn de hoofdrol speelt. Lokale maaltijdboxbezorging krijgt podium op Freshboxplaza.nl. Freshboxplaza.nl, maaltijdbox vergelijkingswebsite, biedt nu ook een podium voor lokale versbezorging.